монтана новините обяви форуми фирмен каталог справочник поздравления блог предстоящо промоции тъга игри мис фотогалерияинтервал
03 октомври 2024 г.

обратна връзка
Фризьор. Фризьорски салон Жени стил Монтана
регистрация | нова парола  име:  парола:  запомни:   
интервал
Информационен портал град Монтана рекламно полеинтервал
Начало
Новините днес
Предстоящо
Фирмен каталог
Промоции
Малки обяви
Имоти Монтана
Публикуване на новина
Тъга
Блог
Поздравления
Готварска книга
Занимателно четиво
Фотогалерия
Анкети
Мис i-net Монтана
Мистър i-net Монтана
Флаш игри
Анекдоти
WEB Камери
Интернет радио
WEB Links каталог
Условия за ползване
Платени услуги
Обратна връзка
 
Online games
 

На днешният ден

 
3.10.1942 г.
Германия прави опит със създадената от нея първа в света балистична ракета “Фау”. При опита ракетата достига височина от 85 км. и ...
 

Кой е тук

 
Анонимни: 35
Регистрирани: няма

Вот за нас в BGtop
 
интервал
 

законите на Мърфи



 
 

Дизайнология

Закон на Клипщайн за спецификацията:
При спецификациите законът на Мърфи превъзхожда закона на Ом.

Първи закон за преразглеждането:
Информацията за корекцията на дадено изделие ще достигне до конструктора едва след като всичко е готово.

Следствие:
В такъв случай имаме на разположение два варианта - правилен и грешен,но е по-разумно да изберем грешния с цел да избегнем ново преразглеждане.

Втори закон на преразглеждането:
Колкото по-невинна изглежда модификацията, толкова повече нараства нейното влияние в бъдеще.

Трети закон на преразглеждането:
Ако изделието е пред завършване и действителните размери са получени, а никога не оправдават предвижданията, винаги е по-просто да се започне отначало.

Закони за планираното объркване:
1. Детайлът, който доставчикът е пропуснал да изпрати, спира 75% от работата. В 50% от случаите въпросният детайл въобще не се произвежда.
2. Доставки с камион, които обикновено отнемат един ден, ще изискват пет дни, докато чакате за камиона.
3. След като прибавите 2 седмици към графика за непредвидени закъснения, добавете още 2 за закъснения които, не предвиждат предвидените.

Уравнения на Снафу:
1. Когато имаме задача с ”N” уравнения, винаги имаме ”N+1” неизвестни
2. Този вид информация, който е най-необходим, ще се намери най-трудно
3. След като сте изчерпали всички възможности, ще се намери просто и очевидно решение, лесно забележимо от всеки.
4. Лошото идва на вълни.
5. Постоянно има вълнение.

Константа на Скинър:
Това е величината, която след като се умножи, раздели, прибави или извади от получения отговор, ще ви даде верния резултат.

Закон на Микш:
Ако един конец има един край, то той ще има и друг.

Закони за компютърното програмиране:
1. Програма, която работи, е остаряла.
2. Всяка програма струва повече и отнема повече време, отколкото си мислим.
3. Ако програмата е полезна, като правило трябва да се измени.
4. Ако програмата е безполезна, обикновено се документира.
5. Всяка програма ще се разраства, докато заеме цялата налична памет
6. Стойността на програмата е пропорционална на избълваната от печатащото устройство хартия.
7. Сложността на програмата нараства до тогава, докато надхвърли възможностите на програмиста.

Постулати за програмиране на Трутман:
1. Докато една програма не е работила поне 6 месеца, не могат да се открият най-опасните грешки.
2. Контролните карти за работа, които сякаш не могат да се поставят в неподходящ ред, всъщност могат.
3. Ако входният редактор е проектиран да отхвърля погрешно въвежданне,някой върховен глупак ще открие начин, чрез който грешките да преминат.
4. Грубостта е езикът, който всички програмисти разбират най-добре.

Закони на Глиб за надеждност:
1. Компютрите са ненадеждни, но хората - още повече.
2. Всяка система, която зависи от надеждността на човека, е ненадеждна.
3. Нерегистрираните грешки за разлика от регистрираните са безкрайни по количество.
4. Инвестициите за надеждност ще растат до тогава, докато надхвърлят вероятната цена на грешките.

Закони за проектирането съгласно Голъб:
1. Замъглените цели на проекта се използват, за да се излезе от неудобно то положение, когато се дава отчет за разходите.
2. Небрежно изработеният проект отнема 3 пъти повече време от предвиденото за приключване; грижливо изработеният проект отнема само 2 пъти повече от предния.
3. С течение на времето усилията, необходими за корекция на плана, нарастват в геометрична прогресия.
4. Проектантските групи ненавиждат процедурата по отчитане развитието на работата, защото по този начин най-ярко се демонстрира липсата на прогрес.

Принцип на Шоу:
Постройте система, която дори и глупакът може да ползва, и само той ще желае да я използва.

 
 
 
интервал
 
община Монтана
www.montana.bg
 
 

Последни Имоти

 
Продава Двустаен - 165000 BGN - гр. Монтана
Продава Къща - 50000 BGN - с. Николово
Продава Двустаен - 165000 BGN - гр. Монтана
Дава под наем Едностаен - 200 BGN - гр. Монтана
Продава Къща - 10000 BGN - с. Стубел
 
Информационен портал град Монтана рекламно поле
 

Последни обяви

 
  ТОП ИМОТ ЛУКС АГНЦИЯ ЛУИС КОНСУЛТ' ' ПРОД
цена: 165000 лв.
 
  ТОП ИМОТ ЛУКС АГНЦИЯ ЛУИС КОНСУЛТ' ' ПРО
цена: 165000 лв.
 
  АГЕНЦИЯ ‘’ХЕЛИОС - М” ПРОДАВА: - Двуетажна къща с площ 90
цена: 50 000 лв.
 
 
 

Анекдот

 
Дядо , към внучка:- А ти , имаш ли си гадже?
-А ааа , не. Мама миналата пролет си имаше и знаеш ли тате как я би!?
 

Фотогалерия

 
 
 


© "Монтана днес"  
Нагоре

 
приятели: | Казанлък | Moreto.net | Безплатни авто обяви | Перник Днес | портал Казанлък | яицазимитпо лъгуг | Търговски център Монтана | Избори 2011 | Hidden Object games online | Дървени играчки | Услуги с багер |

   SQL заявки:15 | време: 0.0062s  | политика за използване на бисквитки | rss източник